vrijdag, september 23, 2005

Dagboek van een waanzinnige Week 2

Op het gebied van dromen kan ik nu al veel dingen. Bvb niet echt slapen, sluimeren en dromen alsof mijn geest volledig weg is. Meer alsof ik zelf in mijn onderbewuste rondzwerf.
Ik kan me in gezelschap afsluiten en niet meer denken. Dood.

Gisteren kreeg ik weer van die vieze hallucinaties. Dikwijls voel ik me alsof delen van mijn lichaam niet van mij zijn. Ik kan ook heel snel beelden oproepen.
Ik verander helemaal.

Nu worden al mijn gevoelens omgezet in negatieve woede.
Iemand vertelde me dat hij verliefd is en plots realiseerde ik me hoe alleen ik eigenlijk ben. Al die jaren. Vroeger zorgde communicatie –eerlijk of vals- toch steeds voor sterke emoties.

Ik kijk geen tv meer.
Creative Commons Licentie
Op dit werk is de Creative Commons Licentie van toepassing.