zondag, juni 05, 2005

Andere woorden willen gebruiken

De vrouwen dansen, duwen hun heupen tegen elkaar. Ik zit neer op een drempel en denk “Godverdomme, hoe zou het zijn moest ik voor één keer de woorden die voel, die ik uitspreek in gedachten, kunnen onthouden.”
Ik denk aan vuile seks, verraad. Hoer. Het vertrouwen dat er niet is. Dief.
En niet uitdagen. Ik weet niet waar het ophoudt. Je naakte rug tussen de warme lakens in een bed.
Iemand kussen. Denken aan tong die duwt in je mond en langs je tanden glijdt. En seks zonder gevoelens alleen maar vel en behoeften om honger te stillen, aangeraakt te worden, te kreunen terwijl iemand anders het hoort.
Ik zit op de grond en wil niets. Ik wil onzichtbaar zijn, niet meer bestaan, wegbranden. Hier en nu, mij compleet overgeven, in coma gaan. Ik wil in mijn broek pissen als een oude dronkaard en buitengegooid worden, lachend. Ik wil vechten, krabben, duwen, neuken.
Creative Commons Licentie
Op dit werk is de Creative Commons Licentie van toepassing.