donderdag, december 30, 2004

Dier

Wat doen we vanavond en morgen en al die rottige weekends?
Ga uit. De eenzamen zoeken hun weg in het doolhof van de stad.

Rondlopen met het gevoel dat je je altijd en overal moet handhaven. Uitstralen voor twee. Niemand doet dat toch, zo leven. Verkoop je dan nog liever.

Ik loop met haar mee naar een andere bar. Ze vraagt het. En ik voel me goed, gewoon omdat ik met haar over straat loop. Er is niets meer en ik heb niets van haar nodig alleen dat ze er is.

Even denk ik dat het wel in orde zal komen en heb ik hoop.

Maar dan begint ze te kloten. Ze wil altijd opnieuw alles kapot maken. Voor elke toevalligheid of speling van het lot probeert ze al op voorhand een uitweg te verzinnen.

Alles wat ook maar een beetje aangenaam kan zijn weigert ze. “Ze heeft iemand nodig die voor haar door het vuur wil gaan,” zegt haar broer. Ik denk hard en probeer een tegenzet te verzinnen, maar er is geen enkele manier om haar ook maar iets te laten zien. Ze weet dat ik haar wil en dat is genoeg om me meer te verachten dan wie dan ook.

We zijn mensen met gevoelens en al wat ik zie is pijn.

De nacht is ten einde en ik ben gebroken. Het kan mij allemaal niet meer schelen. Ik stop ermee. Ik laat het menselijke achterwege.

“Waar stop je mee?” Haar mondhoeken krullen op in een donkere grijns. Ze eet verder. Ik heb haar aandacht. Als ik terugkrabbel, als ze me genoeg vernederd heeft, dan kijkt ze. We zijn alleen en dit is de confrontatie.

Ik grijp naar de fles whisky op tafel. Als ze me kwaad wil, dan zal ze dat krijgen. Voor ze ook maar iets vermoedt, sleur ik de dop eraf en gooi ik de inhoud in haar gezicht.

Ze springt op, kletsnat, woedend.

De indringende alcoholgeur verspreidt zich door de keuken. “Je stinkt,” zeg ik droog.

Dan komt ze op me af en moet ik wegduiken om haar vuisten te ontwijken. “Jij, smerige kut.” sist ze. “Ik zal je leren”.

Het wordt net licht buiten. De eerste auto’s vertrekken en zij heeft me in een houdgreep, draait mijn pols om tot ik het uitschreeuw van pijn. “Ik haat je,” roep ik. Ze ramt haar knieën in mijn zij en ik klap dubbel op de grond, happend naar adem. Ze gooit zich op me en duwt haar gezicht en natte haar in m’n mond. Ik krijg geen lucht. De whisky brandt in m’n keel en m’n ogen. Ik grijp me vast aan haar dijen en ze sjort me mee naar de badkamer. Ze draait kranen open en begint zichzelf de kleren van het lijf te sleuren, terwijl ze me met één hand bij m’n haar grijpt en van zich af duwt. Ze is sterk genoeg om me tot onder de kraan te duwen. IJskoud water beukt in op m’n schedel.

“Rotte teef.” hijgt ze in m’n oor. “Ik had het kunnen weten.Waarom ben ik ook met je meegegaan…”

“Hierom,” antwoord ik snel en bijt in haar oor zo hard ik kan.

Ze probeert haar hoofd af te wenden en ik zie haar borsten uit haar hemdje puilen. Mooi, bruin. Ze heeft kippenvel en dikke, keiharde tepels.

Ik steek m’n hand uit om ze aan te raken, maar ze grijpt me opnieuw bij m’n haar vast en duwt me verder naar voor, het bad in. Haar hele lichaam beukt plots tegen me. Ik verlies m’n evenwicht en val voorover op m’n buik. M’n hoofd knarst tegen de bodem van het bad. Ze zit op me en klemt haar sterke dijen rond de mijne. Ik voel haar tenen in m’n knieholten boren. Ik kan geen kant meer uit. Ze draait de kranen nog verder open. Ik voel het warme water langzaam z’n weg zoeken onder m’n lichaam. Ze gaat me verdrinken.

“Laat maar eens zien wat je kunt.” sist ze. “En haast je.”

Ze duwt haar vingers tussen mijn benen binnen en ik voel het water in m’n kut dringen. De warmte verspreidt zich kloppend. Telkens zij haar vingers dieper in me probeert te rammen duwt ze m’n hoofd dieper in het water. Ik wil me verzetten, maar hoe meer ik me tegen haar keer, hoe langer dit zal duren. Ik hap naar adem. Ze wil de baas zijn. Ik zal ze laten denken dat ze me gebroken heeft. Ze ramt nog steeds ritmisch, traag en diep. Ze duwt haar schaambeen tegen mijn onderrug.

Ik probeer me te ontspannen en te concentreren op het warme bonzen van het bloed en de vingers in m’n kut. Maar het waterpeil stijgt en ik wordt steeds langer onderwater geduwd.

Hoe meer ik naar adem snak hoe meer zij er van lijkt te genieten. Haar borsten wiebelen op en neer bij elke beweging, ze lacht me uit en probeert 3 vingers in m’n kut te duwen. Te kort, slechte hoek. Hoe kan ik zo klaarkomen? Ze geeft me geen eerlijke kans.

Ik word opnieuw kwaad en herinner me hoe ze me afsnauwde vannacht, de trut. Ik beweeg harder onder haar en schuur mijn billen tegen haar kortgeschoren schaamhaar.

Ze begint te ontspannen. Ik krijg meer lucht. Ze hijgt nu en beweegt alsmaar sneller. Ik kan haar bijna niet volgen. Maar mijn arm is vrij en in één slag kan ik haar uit evenwicht brengen. Ik sla haar recht in het gezicht. Haar handen grijpen meteen naar haar wang. Ze schrikt zo erg dat ze vergeet mijn hoofd en knieën onder controle te houden.

Ik duw me recht en gooi haar op de badkamervloer. Ze kijkt me nog steeds verbaasd aan, terwijl ik me over haar buig. “Rotwijf, wil je me vermoorden misschien?” roep ik. “Ach, je hebt niet eens genoeg gevoel in je lijf om een moord te begaan.”

“Amateur!” roept ze terug, bijna onmiddellijk. Haar ogen vonken, maar de slag heeft haar verzwakt. Ik grijp haar enkels vast en sleep haar naar de woonkamer. Zo ver mogelijk over de ruwe kokosmat tot bij de trap.

Ik trek m’n hemd uit en bindt er haar handen mee samen boven haar hoofd, rond de vierde trapspijl.

Ze sluit haar ogen en beweegt niet, spaart haar krachten voor een volgende aanval.

Ik loop snel naar de keuken en haal de whisky. Snel giet ik een slok in haar keelgat. Dat helpt. Ze proest het uit en realiseert zich dan pas echt in welke situatie ze belandt is. Hoe meer ze duwt en trekt hoe vaster ze haar boeien aantrekt, daar heb ik voor gezorgd. Ik zie hoe ze probeert om snel een plan te bedenken, een list waardoor ik haar los zou maken. Dan zou ze me vernederen tot ik alles zou geven om haar te doen ophouden.

Maar ik geef niet toe, hoe ze me ook smeekt. Ik raak haar niet aan, trek alleen haar kleren verder uit en zet de verwarming wat hoger. Ik drink whisky. Haar woede bouwt zich op. Haar armen worden zwaar en haar geduld is op. Maar ze weet dat dit niet het einde is en voor het eerst zie ik dat haar blik onzeker wordt.

Ze heeft mooie heupen, alles is rond en bruin en zacht. Als ze haar armen beweegt, zie ik de spieren in haar bovenarmen bewegen onder haar huid. Ik bekijk haar en geniet. Ze richt zich op en begint te schoppen. Trots en kwaad en vooral te koppig om toe te geven dat ze nu verloren is. Ik stap op haar toe en duw met mijn lichaam het hare tegen de muur. Ze spartelt tegen en doet alsof ze walgt van mijn lijf. Onze borsten raken en een rilling trekt door mijn lijf. Ze hijgt in mijn nek, maar ze bijt niet. Ik kneed haar borsten in m’n handen. Ze zijn vol en ik weet dat ik haar opgeil. Ze wordt natter en duwt haar heupen tegen de mijne.

“Wat wil je van me?” fluister ik in haar oor. “Meer whisky?” Ze schudt haar hoofd van nee, maar ik heb de fles al vast en neem een flinke slok. Dan neem ik haar gezicht in m’n handen en kus ik haar. Ze wil m’n tong maar ik duw de whisky in haar mond. Ze slikt niet, laat de vloeistof lopen langs haar hals en borsten. Traag, met het puntje van mijn tong, lik ik alle whisky op, tussen haar borsten, in het kuiltje van haar sleutelbeen en dan lager. Langs haar heupbeen, dijen, knieën, onderbeen en één voor één haar tenen. Dan terug omhoog, langs de binnenkant van haar dijbeen. Ze trilt. Ze trilt van emotie en ik die dacht dat ze niets kon voelen. Ik lik zo traag mogelijk en ver weg van waar ze me wil. Dan kus ik haar en ze kust wild terug. Ik heb geen schrik meer dat ze in mijn tong zal bijten. Mijn vinger gaat bij haar binnen en ze zucht. Ik probeer haar clit zo weinig mogelijk aan te raken en zoek haar g-spot. Ze is zo geil dat ze enkel nog wil bewegen, als een dier. Haar spieren ontspannen en trekken weer samen en haar huid gloeit. Ze heeft moeite om recht te blijven staan.

“Wil je me?” fluister ik in haar nek. “Ja.” zegt ze “Ja ik wil je, ga door, niet stoppen.”

Maar ik stop toch en maak haar los en duw haar naar de slaapkamer, op het bed.
Ik masseer haar polsen en ze trekt me op haar en slaat haar armen rond me.
Ik beweeg zachtjes mijn heupbeen tegen haar natte clitoris. Ze is zo geil dat ze haar bewegingen amper kan controleren. Ik duw haar heupen in de matras om haar orgasme zo lang mogelijk uit te stellen, maar ze komt bijna onmiddellijk. Hard en lang. We blijven bewegen en telkens ik mijn heup en dijbeen tussen haar benen duw, kreunt ze.

Haar dijbeen duwt nu tegen mijn clit en ze wringt een hand tussen onze heupen om me te helpen. Ik ben al even nat als zij. Ik voel haar vingers over mijn kut glijden en ik weet dat het hoogtepunt nadert. Een paar diepe bewegingen en ik sidder en krimp ineen boven op haar. Het komt zo hard en hevig. Ze streelt mijn rug en laat me op haar liggen, heel stil.

“Dier.” zegt ze in mijn haar. “Jij,” antwoord ik.”jij bent mijn dier.”

3 Comments:

Blogger lamazone said...

djezus
je schrijft geweldig
ik kan niet welbespraakter uit de hoek komen
niet na dit

2:09 p.m.  
Blogger het geheugen said...

Dank je :-)
Je krijgt niet elke dag een compliment van een Lama hé :-)

7:34 p.m.  
OpenID duyimink said...

What a great resource!

online pharmacy

8:47 a.m.  

Een reactie plaatsen

<< Home

Creative Commons Licentie
Op dit werk is de Creative Commons Licentie van toepassing.